DS Busuit - Premium Business Template for Joomla!

first
  
last
 
 
start
stop

Link

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Video

Arhiva vesti

Powered by mod LCA

Social Media Links

Facebook
Twitter

Social Bookmark

FacebookMySpaceTwitterDiggDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksRedditNewsvineTechnoratiLinkedinMixxRSS Feed
Socijalno preduzetništvo PDF Štampa El. pošta

Socijalno preduzeće se definiše kao "preduzeće koje je prvenstveno orijentisano na rešavanje socijalnih problema i koje višak vrednosti reinvestira prvenstveno u te svrhe, bilo u svoju delatnost, bilo u zajednicu". Jednostavnije rečeno, socijalno preduzeće je:

1. profitabilno,
2. ima društveno korisne ciljeve,
3. ostvareni profit koristi za rešavanje društvenih ili problema u vezi sa životnom sredinom.

Socijalni preduzetnici su pojedinci koji nude inovativna rešenja za goruće društvene probleme. Socijalna komponenta je najvažniji element njihovog poslovanja.

Socijalno preduzeće podstiče pozitivne društvene promene i socijalnu inkluziju. Ovaj koncept podržava civilno društvo, ekonomsku emancipaciju ugroženih grupa i ekološki i ekonomski razvoj.

Socijalna preduzeća mogu da ojačaju privredu, otvore nova radna mesta i reše socijalne probleme. Ona preispituju neke od aktuelnih politika i pomažu vladi da unapredi način organizacije i pružanja javnih usluga.

Socijalna preduzeća takođe mogu da uzdignu nivo etičkih standarda poslovanja i društvene odgovornosti korporacija. Socijalni preduzetnici su dokaz da finansijski uspeh ne isključuje odgovorno ponašanje prema društvenoj zajednici i životnoj sredini.